Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Marketingová strategie společnosti Camp Leaders s.r.o.
Švubová, Tereza ; Chylíková, Hana (vedoucí práce) ; Richtr, Tomáš (oponent)
Bakalářská práce se zabývá marketingovou strategií společnosti Camp Leaders s.r.o., působící v České republice. Hlavním cílem práce je provedení marketingové analýzy celkového marketingového prostředí. V první kapitole jsou rozebrány klíčové teoretické pojmy. Druhá kapitola seznamuje se společností Camp Leaders, patřící pod globální firmu Smaller Earth. V druhé kapitole je dále rozebrán marketingový mix této společnosti a jsou představeni hlavní konkurenti v oblasti poskytování Work&Travel programů. Stěžejní částí práce je závěrečná kapitola, která interpretuje výsledky dvou dotazníkových šetření a SWOT analýzy, dochází k závěrům ohledně zájmu vysokoškolských studentů o programy Work&Travel v České republice a spokojenosti zákazníků se společností Camp Leaders.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.